استفاده از کاتالوگ راهی برای معرفی بهتر برند و محصولات و خدمات شما می باشد. به همین علت طراحی کاتالوگ باید بسیار قوی و خلاقلانه انجام گیرد تا شما با کمک آن بتوانید سهم فروش بیشتری را داشته باشید. طراحی کاتالوگ در طی مراحلی صورت می پذیرد که باید این مراحل با دقت خاصی انجام گیرد.
از خودتان سوالات زیر را بپرسید: شما آماده اید یک کاتالوگ برای کسب وکار خود تهیه کنید:
میخواهید ارتباط برقرار کنید؟ لحن و ظاهر شما باید چه باشد؟ آیا میخواهید جسورانه و قدرتمند یا ظریف، عامیانه، مد روز، این کار را انجام دهید؟
جمعیت شناختی که میخواهید محصولات خود را بفروشید چیست؟ دانستن اینکه چه کسی یا په گروهی این کاتالوگ را میخواند به شما در ایجاد و ارتباط با پیام، نگاه و لحن تمایل شما کمک خواهد کرد.
انتخاب طراح کاتالوگ مناسب یا شرکت طراحی کاتالوگ میتواند مشکل باشد. اکثر طراحان در طراحی کاتالوگ تخصص ندارند و تخصص لازم برای طراحی یک کاتالوگ تولیدی را ندارند. طراحان برای انجام کاتالوگهای اینترنتی به دفعات زیاد، و با حجم کار زیاد، طراحی یک کاتالوگ را درک نمیکنند و توانایی لازم برای این کار را ندارند.
فراموش نکنید که برای این کار از یک عکاس حرفه ای برای عکاسی محصولات خود را استفاده نمایید.
درباره این سایت